Vertrek voor een mooi avontuur in Zuid-Afrika

11 oktober 2017 - Schiphol, Nederland

Eindelijk is het dan zover we vertrekken zometeen naar Zuid-Afrika. Na maanden van voorbereiden op deze reis kunnen Stijn en ik vandaag vertrekken. In Januari is het allemaal begonnen. Nadenken over wat we allemaal willen zien en wat er allemaal mee moet aan bagage.

Stijn heeft zich zeer goed voorbereid op de te volgen route die we gaan afleggen. Ik heb me vooral bezig gehouden met het fietsavontuur. Maar nu zijn we er helemaal klaar voor. De tassen zijn ingepakt en de familie heeft ons naar Schiphol gebracht. Daar netjes de bagage ingecheckt en gelukkig mocht alle bagage mee ondanks dat het iets te zwaar was. Na een gezellig kopje koffie was het tijd om verder te gaan en de familie uit te zwaaien. Tot over 3,5 week.

Na de security check en paspoortcontrole was het tijd om te relaxen. Nog even een broodje eten en dan is het wachten tot we kunnen instappen. Na een overstap in Qatar zullen we morgenochtend aankomen in Kaapstad.

Via deze vlog zullen we jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van ons avontuur.

Groeten,

Stijn en Mark

1. Irma Vennix:
    11 oktober 2017
    Eindelijk is het dan zover. Ga samen genieten van dit avontuur. Ik blijf jullie volgen.
    Groetjes, Irma.
  2. Jeanne:
    11 oktober 2017
    Mark en Stijn geniet van jullie avontuur.
    We blijven jullie volgen
  3. Ria vennix:
    hoi mark en stijn
    heel veel plezier en succes
    groetjes ria vennix vanuit middelbeers
  4. Jan de Roos:
    11 oktober 2017
    Heel veel plezier Mark en Stijn! Leuk dat jullie een blog hebben, ik ga jullie zeker volgen!
  5. Corrie:
    11 oktober 2017
    Mark en Stijl. Heel veel succes met jullie avontuur. Geniet ervan en we blijven jullie volgen
  6. Ine v ham:
    11 oktober 2017
    Wow wat leuk, heeeeeel veel plezier
  7. Tiny Vennix:
    11 oktober 2017
    Mark en Stijn heel veel plezier. Geniet van deze geweldige reis.
  8. Charlot:
    11 oktober 2017
    Stijn, wat gaaf! Geniet ervan!
  9. Sonja:
    13 oktober 2017
    Nu al erg mooi om te zien :-), have fun!!!